lunes, 24 de noviembre de 2008

1 Edició de La Correcuita btt, tot un éxit 110 participants

MOLTES GRÀCIES!! no hi ha cap altre manera de començar a escriure, que no sigui dient ... moltes gràcies. Gràcies per fer posible la Primera edició de La Correcuita btt 3 hores de Resisténcia!!

Desde la nostra visió , estem molt contents que tot sortis bè, que ho pasesiu bè, que agradés el circuit, l'ambient... i no hi ha satisfació més gran que, sentir els vostres comentaris tant positius i per això,tot l'esforç realitzat ha valgut la pena!!

Donar les gràcies a tots el col·laboradors de la carrera, que d'una manera o d'altra ens han ajudat. I en especial a en : Pep Cabestany ( btt tarragona), a la familia de Ciclesport Marcos, en Pep de l'autoescola Transit i a la família Manyé, ja que gracies a ells heu pogut gaudir de una maravellosa ampolla de vermut.

I sobretot donar les gràcies a aquelles persones que sense elles, no haguès estat posible fer aquesta exitosa, 1 edició de la Correcuita btt: Dani ( l'informàtic, quin crak ), Migui (el dissenyador de cartells i tríptics,un fora de sèrie) Rosa, Mariona, Anabel, Laia, Lourdes, Angeles ( a banda de ser les cares boniques de l'organització, han fet que tothom tingues l'avituallament ple, que les inscripcions fosin ràpides, speakers, masatgistes..simplement perfectes). A Nacho, Albert i Alex que han sigut els encàrregats que tinguesiu aquest espectacular circuit i boxes, apart de animar al personal, quins folls!! A en Francesc que és capaç de controlar les inscripcions, com estar al control de voltes (un altre foll), a en Xavi Pamies el fotògraf de la carrera. quines fotos que fà!! aviat les voreu...a els nostre familiars per ajudarnos a fer entrpans, controlar el circuit, fer els dorsals... i per últim a en Néstor per aguantarme tant, i per donar el mil per cent!! Aquest és l'equip de la Correcuita


Saluts i .. ens veïem a la 2 edició de la correcuita btt!

Victor

1 comentario:

Edgar Garcia dijo...

enhorabona per la organització de la cursa, jo vaig tenir el plaer de participar-hi en categoria individual, haig de dir que va sortir tot quasi perfecte. Potser la unica cosa que hauria canviat es el tema de com estava organitzada la sortida 'le mans', potser va faltar lloc per les bicis i la gent es va amuntegar molt. L'any que ve ens veurem un altre cop, aixo si, em buscare equip que em penso que ha de ser mes divertit... això de que els pro's et vagin adelantant cada dos per tres desmoralitza molt, jeje. Per lo demés tot perfecte, el circuit bastant tècnic, jo l'hauria fet una mica mes llarg, també haig de dir que havent fet la cursa sol al final es va fer una mica monòton, pero tot i així m'ho vaig passar fantàstic. Un apunt per l'any que ve: podria ser interessant que inciteu a la gent que es posi de públic als trams mes espectaculars, això anima molt i 'fa cursa', t'animes més quan hi ha gent dien-te ¡¡ vinga, va!! i dones espectacularitat a l'event. Vaig trobar que hi havia poca gent pel traçat, en canvi estava tothom a l'escola i tenint en compte que la cursa dura tres hores, dona temps de donar una volta sencera al circuit caminant per veure tots els trams. Com a anècdota dire dues coses: el pep de BTT tarragona va caure just davant meu, vaig ser testimoni en primera instància de l'accident, que al principi va semblar mes greu, pero quan va aixecar-se i em va dir que estava bé, vaig continuar fent. I la segona es que en un parell de voltes em vaig trobar uns guardes forestals que també animaven als corredors!! molt bo.

En resum: enhorabona per la organització, control de voltes, avituallament, pack de benvinguda molt complert, preu de la inscripcio raonable, circuit ben senyalitzat, facilitat d'aparcament i el bon rotllo general. Gracies per haver-ho fet possible i fins la segona edició de la correcuita!